Бортнік, Анастасія МиколаївнаBortnik, Anastasiia2014-07-042014-07-042012-10-01Бортнік А. М. Стратегічне управління взаємовідносинами з клієнтами на основі CRM / А. М. Бортнік // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – № 30. – С. 165–169.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4356У статті розглянуто теоретичні і практичні підходи щодо особливостей управління взаємовідносинами з клієнтами на основі концепції CRM, запропоновано методику впровадження CRM-моделі на основі CRM- проекту. За результатами дослідження сформовано переваги та аргументовано стратегічне значення використання концепції управління взаємовідносинами клієнтами.The article deals with the theoretical and practical approaches to the features of customer relationship management based on the concept of CRM; the paper proposes a method of introduction of CRM-based model on the base of CRM-project. According to the survey the established preferences are formed; the work argued the strategic importance of the use of the concept of customer relationship management.В статье рассмотрены теоретические и практические подходы относительно особенностей управления взаимоотношениями с клиентами на основе концепции CRM, предложена методика внедрения CRM-модели на основе CRM-проекта. По результатам исследования сформированы сложившиеся предпочтения и аргументировано стратегическое значение использования концепции управления взаимоотношениями клиентами.ukефективна модель бізнесубізнес-модель розвиткууправління взаємовідносинами з клієнтамиCRM-модельбізнес-процесиeffective business modelbusiness model developmentcustomer relationship managementCRM-modelbusiness processэффективная модель бизнесабизнес-модель развитияуправление взаимоотношениями с потребителямиCRM-модельбизнес-процессыСтратегічне управління взаємовідносинами з клієнтами на основі CRMArticle334