Юрчук, Володимир СвятославовичYurchuk, VolodymyrЮрчук, Владимир Святославович2011-03-172011-03-172010-06-14Юрчук В. С. Неявні знання як джерело конкурентних переваг компанії / В. С. Юрчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 3 т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2010 – Спец. вип. Соціально-трудові відносини: теорія і практика. – Т. 2. – С. 538–545.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/184У статті розкрито сутність поняття «неявні знання», доведена його багатозначність і складність, виділено можливі методи їх збереження у компанії. Узагальнено існуючі та сучасні підходи у трактуванні неявних знань.The article reveals the essence of the concept of "tacit knowledge", its ambiguity and complexity are proved, and the possible methods for their conservation in the company are highlighted. Compilation of existing and modern approaches in the treatment of tacit knowledge is presented.В статье раскрыта сущность понятия «неявные знания», доказаны его многозначность и сложность, выделены возможные методы их сохранения в компании. Обобщены существующие и современные подходы в трактовке неявных знаний.ukнеявні знанняконкурентні перевагиуправління знаннямиметоди збереження неявних знаньtacіt knowledgecompetitive advantagesknowledge managementmethods of saving tacіt knowledgeнеявные знанияконкурентные преимуществауправление знаниямиметоды сохранения неявных знанийНеявні знання як джерело конкурентних переваг компаніїArticle331.101