Кубарева, Ірина ВолодимирівнаАнтоненко, Полiна ПетрiвнаAntonenko, Polina2024-07-052024-07-052024-06-04Антоненко П. П. Обґрунтування маркетингової стратегії підприємства : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Антоненко Полiна Петрiвна ; наук. керівник Кубарева І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2024. - 79 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45068Досліджено підходи до обґрунтування маркетингової стратегії підприємства. Надано характеристику ТОВ «Жако» та середовища діяльності. Діагностовано ефективність діяльності та маркетингової стратегії, проблеми та перспектив розвитку. Розроблено бізнес-пропозиція з удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Жако» та її економічне обґрунтування. Approaches to substantiating the marketing strategy of the enterprise have been studied. A description of «Zhako» LLC and the business environment is given. The effectiveness of activities and marketing strategy, problems and development prospects are diagnosed. A business proposal for improving the marketing strategy of «Zhako» LLC and its economic justification have been developed.ukмаркетингова стратегіядиференціація продукціїаналіз середовищабізнес-пропозиціяекономічне обгрунтуванняmarketing strategyproduct differentiationanalysis of environmentbusiness proposaleconomic rationale.Обґрунтування маркетингової стратегії підприємстваJustification for the Enterprise Marketing StrategyOther