Євтушенко, Наталя ОлександрівнаАнтонюк, Артем АндрійовичAntoniuk, Artem2024-12-192024-12-192024Антонюк А. А. Маркетингова діяльність промислового підприємства і шляхи її вдосконалення : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Антонюк Артем Андрійович ; наук. керівник Євтушенко Н. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 78 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47438На сьогоднішній день продовжує залишатися актуальною потреба у вивченні та ефективному використанні маркетингової діяльності. Хоча маркетинг-мікс «4Р» широко використовується в промисловому виробництві, його специфіка вимагає проведення подальших досліджень для оптимізації та розвитку. Тому дослідження маркетингової діяльності промислових підприємств залишається актуальним і в даний час. В роботі проаналізовано елементи маркетингової діяльності ТОВ «КИЇВХЛІБ» та сформовано ряд рекомендацій щодо покращення її ведення. Обґрунтувана економічна доцільність реалізації запропонованих заходів та надано їх прогнозну оцінку. Today, the need to study and effectively use marketing activities continues to be relevant. Although the «4P» marketing mix is widely used in industrial production, its specifics require further research for optimization and development. Therefore, the study of marketing activities of industrial enterprises remains relevant even nowadays. The work analyzed the elements of the marketing activity of «KYIVHLIB» LLC and formulated a number of recommendations for improving its management. The economic expediency of implementing the proposed measures is substantiated and their forecast assessment is provided.ukмаркетингмаркетингова діяльністькомплекс маркетингуефективністьпромислове підприємствоmarketingmarketing managementcompetitorscompetitor Marketingmarketing activitymarketing complexefficiencyindustrial enterpriseМаркетингова діяльність промислового підприємства і шляхи її вдосконаленняMarketing activity of an industrial enterprise and ways of its improvementOther