Голіцин, Андрій МиколайовичГолицын, Андрей Николаевич2016-04-142016-04-142009-02Голіцин А. М. Тренінгові технології у маркетинговому менеджменті / А. М. Голіцин // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 3–4 лют. 2009 р. : у 2 т. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот, С. В. Степаненко, О. О. Субіна, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Т. 1. – С. 207–208.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/16841ukТренінгові технології у маркетинговому менеджментіArticle