Григорчук, Т. В.2017-12-212017-12-212017-10Григорчук Т. В. Ступені компетентності майбутніх маркетинг-менеджерів у соціокультурній сфері [Електронний ресурс] / Григорчук Т. В. // Стан та перспективи розвитку управлінських наук: український та польський досвід : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 5–6 жовт. 2017 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 43–47. – Назва з титул. екрану.978-966-926-210-3https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23131ukСтупені компетентності майбутніх маркетинг-менеджерів у соціокультурній сферіArticle331.108.45:339.138