Балика, О. Г.2014-02-132014-02-132010-07-06Балика О. Г. Стратегічне спрямування корпоративної культури підприємства / О. Г. Балика // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Соціально-трудові відносини: теорія та практика : у 3 т. – Т. 1. – С. 59-66.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2913У статті розглянуто стратегічні аспекти формування корпоративної культури підприємства, викладено алгоритм її побудови, розкрито її зміст і особливості в сучасних організаціях.In the article strategic aspects of corporative culture development in a company are considered, algorithm of corporative culture creation is presented, the essence and features in the modern organizations are revealed.В статье рассматриваются стратегические аспекты формирования корпоративной культуры предприятия, изложен алгоритм её построения, раскрыто её содержание и особенности в современных организациях.ukкорпоративна культурастратегія компаніїлояльність персоналусоціально-психологічний кліматорганізаційні зміниcorporative culturecompany strategyloyalty of personnelsocial atmosphereorganizational changeкорпоративная культурастратегия компаниилояльность персоналасоциально-психологический климаторганизационные измененияСтратегічне спрямування корпоративної культури підприємстваArticle331.(65.015.3)