Кужель, Марина ЮріївнаКужель, Марина Юрьевна2017-05-112017-05-112017-03Кужель М. Формування репутаційного капіталу як інноваційної складової розвитку компанії / Марина Кужель // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 126–128. – Назва з титул. екрану.978-966-926-154-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21438Розглянуто доцільність формування репутаційного капіталу компанії, актуалізовано зростаючу роль репутації в структурі вартості компанії, підкреслено необхідність керувати процесом створення репутаційного капіталу.The expediency of formation of the company’s reputation capital is considered, the growing role of reputation in the company’s value structure is actualized, the need to manage the process of creating reputational capital is emphasized.Рассмотрена целесообразность формирования репутационного капитала компании, актуализирована растущая роль репутации в структуре стоимости компании, подчеркнута необходимость управлять процессом создания репутационного капитала.ukФормування репутаційного капіталу як інноваційної складової розвитку компаніїFormation of the reputation capital as innovative components of the company’s developmentФормирование репутационного капитала как инновационной составляющей развития компанииArticle005.51:005.932