Каюкало, А.Трофимець, М.Мальчик, М. В.2016-04-062016-04-062015Каюкало А. Просування на ринку інноваційних товарів (на прикладі продукції AppleiPhone) / А. Каюкало, М. Трофимець, М. Мальчик // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 4. – С. 126–130. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/16401У статті досліджено основні шляхи просування на ринку продукції Apple. З'ясовані причини популярності даного бренду.The article examines the main ways of promoting products on the market Apple. The reasons for the popularity of the brand.В статье исследованы основные пути продвижения на рынке продукции Apple. Выяснены причины популярности данного бренда.ukінноваціяінноваційна активністьстратегічне управління інноваціямиінноваційний процесinnovationinnovation activitystrategic management of innovationinnovation processинновацияинновационная активностьстратегическое управление инновациямиинновационный процессПросування на ринку інноваційних товарів (на прикладі продукції AppleiPhone)Promoting innovative products on the market (for example, products AppleiPhone)Продвижение на рынке инновационных товаров (на примере продукции AppleiPhone)Article658.8