Лагодинський, О. С.2018-07-182018-07-182018-03-15Лагодинський О. С. Іншомовна підготовка фахівців екстремальних видів діяльності: психологічний вимір / Лагодинський О. С. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 238–243. – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25128У статті проаналізовано психологічні умови іншомовного професійного спілкування фахівців екстремальних видів діяльності (військових, поліцейських, рятувальників, членів екіпажів морських і повітряних суден та ін.). Визначено особливості іншомовної підготовки таких фахівців у спеціальних ВНЗ з урахуванням впливу цих умов на їхнє іншомовне професійне спілкування.The article analyzes psychological conditions for foreign language professional communication of high risk operatives (military and police forces members, rescuers, naval and air vessels crew members etc.) It defines peculiarities of the foreign language training for such specialists in the special higher educational institutions with regard of such conditions influence on their foreign language professional communication.ukіншомовна підготовкафахівці екстремальних видів діяльностііншомовне професійне спілкуванняпсихологічні умовикурсанти (слухачі)foreign language traininghigh risk operativespsychological conditionscadets (officer students)Іншомовна підготовка фахівців екстремальних видів діяльності: психологічний вимірArticle