Прощенко, Андрій2024-01-222024-01-222023-11-03Прощенко А. Перспективні напрямки розвитку CRM-систем [Електронний ресурс] / Андрій Прощенко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2023 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 13–14. – Назва з титул. екрану.978-966-926-459-6https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42143Розглянуто ключові напрямки розвитку CRM-систем, включаючи використання штучного інтелекту, обробку великих даних, голосових помічників, мобільні версії, «хмарні» рішення та галузеві CRM-системи. Підкреслено значення постійного розвитку та адаптації CRM-систем для задоволення зростаючих потреб бізнесу в управлінні взаємовідносинами з клієнтами. The key areas of development of CRM systems are considered, including the use of artificial intelligence, big data processing, voice assistants, mobile versions, cloud solutions and industry-specific CRM systems. The importance of continuous development and adaptation of CRM systems to meet the growing needs of business in managing customer relationships is emphasized.ukCRM-системабізнесавтоматизаціяклієнтоорієнтованістьмаркетингCRM systembusinessautomationcustomer focusmarketingПерспективні напрямки розвитку CRM-системPerspective directions of CRM systems developmentArticle681.518