Кожан, Тамара Олексіївна2014-07-102014-07-102013-06-20Кожан Т. О. Компетентнісні засади підготовки фахівців у контексті євростандартів освіти / Т. О. Кожан // Cоціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 1. – С. 65-72.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4627У контексті євростандартів освіти розглянуто опис результатів навчання у термінах Дублінських дескрипторів відповідно до Рамки кваліфікацій Європейського простору вищої освіти; розглянуто форми засвоєння знань, умінь і навичок як першого результату навчання та опис сформованих компетенцій як другого результату навчання; запропонована схема взаємозв’язку параметрів Дублінських дескрипторів з результатами навчання та описом оволодіння компетенціями.In the context of European standards of education the learning outcomes in terms of the Dublin descriptors in accordance with the framework of qualifications for the European Higher Education are considered in the article; the forms of learning, skills training as the first result and the description of the existing competences and learning outcomes as the second one are presented in the work; a scheme of correlation between parameters of the Dublin descriptors of learning outcomes and competences of description mastery are proposed in the paper.В контексте евростандартов образования рассматривается описание результатов обучения в условиях Дублинских дескрипторов в соответствии с Рамкой квалификаций Европейского пространства высшего образования; рассмотрены формы усвоения знаний, умений, навыков как первого результата обучения и описание сложившихся компетенций, как второго результата обучения; предложена схема взаимосвязи параметров Дублинских дескрипторов с результатам обучения и описанием овладения компетенціями.ukєвростандарти в освітіДублінські дескрипторирезультати навчаннязнанняпоняттяуявленнясудженняуміннякомпетенціїEuropean standards in educationDublin descriptorslearning outcomesknowledgeconceptrepresentationsjudgmentsabilitycompetenciesевростандарты в образованииДублинские дескрипторырезультаты обучениязнаниепонятиепредставлениесуждениеумениекомпетенцииКомпетентнісні засади підготовки фахівців у контексті євростандартів освітиArticle331.543