Петренко, Людмила АнатоліївнаПузько, Сергій ГеннадійовичPuzko, Serhii2024-01-292024-01-292024-01-23Пузько С. Г. Виведення продукту на ринок екопакування на засадах формування екологічної свідомості споживача : дис. ... д-ра філос. : 076 / Пузько Сергій Геннадійович ; Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Київ, 2024. – 315 c.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42274Дисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних та прикладних аспектів використання інноваційних технологій для виведення нового екопродукту на ринок шляхом формування екологічної свідомості споживачів. The dissertation is devoted to the study of theoretical and applied aspects of the use of innovative technologies to bring a new eco-product to the market by forming consumer environmental awareness.ukмаркетингові інструментибізнес-середовищеділова активністьбрендвебаналітикадіджиталізаціяцифровий маркетингSMМ-маркетингінноваційне рішенняінноваційний проектекологічні інноваціїекологічний маркетингринок екологічних товарів і послугуправління побутовими відходамипереробка відходівсталий розвитокВиведення продукту на ринок екопакування на засадах формування екологічної свідомості споживачаOther330.341.1:[339.163.2](477)(043.3)