Равікович, Ілля ЄвгеновичБурова, Софія ЮріївнаBurova, Sofiia2024-06-212024-06-212023Бурова С. Ю. Мерчандайзинг у роздрібній торгівлі : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Бурова Софія Юріївна ; наук. керівник Равікович І. Є. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 65 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44906Ця кваліфікаційна бакалаврська робота висвітлює роль та значення мерчандайзингу у роздрібній торгівлі. Вона складається з трьох розділів. Розділ 1 фокусується на теоретичних підходах до мерчандайзингу, розглядає методичні аспекти проблеми, здійснює критичний аналіз наукових джерел та обґрунтовує авторську позицію. Розділ 2 описує стан економічної діяльності та управління мерчандайзингом на підприємстві ТОВ «Експансія», включаючи аналіз організаційно-економічних аспектів діяльності. Розділ 3 пропонує заходи для удосконалення управління мерчандайзингом, а також прогнозну оцінку економічної ефективності запропонованих інновацій. Робота є важливим доповненням до існуючих досліджень у галузі мерчандайзингу. This qualifying bachelor thesis highlights the role and importance of merchandising in retail. It consists of three sections. Chapter 1 focuses on theoretical approaches to merchandising, considers methodological aspects of the problem, carries out a critical analysis of scientific sources and justifies the author's position. Chapter 2 describes the state of economic activity and merchandising management at the Expansia LLC enterprise, including an analysis of organizational and economic aspects of activity. Chapter 3 offers measures to improve merchandising management, as well as a predictive assessment of the economic efficiency of the proposed innovations. The work is an important addition to existing research in the field of merchandising.ukмерчандайзингторгівляоптимізаціястимулювання збутумаркетингова стратегіяmerchandisingtradeoptimizationsales promotionmarketing strategyМерчандайзинг у роздрібній торгівліMerchandising in retail tradeOther