Федорченко, Андрій ВасильовичШваб, Анастасія ВіталіївнаShvab, Anastasiia2025-01-092025-01-092024Шваб А. В. Маркетингова діяльність сервісного підприємства та шляхи її удосконалення : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Шваб Анастасія Віталіївна ; наук. керівник Федорченко А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 115 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47780У роботі розкрито сутність, принципи та інструменти маркетингової діяльності; представлено методичні підходи до оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства на ринку медичних послуг; наведено основні відомості про ТОВ «Сімейний центр здоров’я»; здійснено аналіз основних економічних та фінансових показників підприємства; проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства; виявлено та обґрунтовано проблеми маркетингової діяльності підприємства; надано рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Сімейний центр здоров’я»; обґрунтовано економічну ефективність пропонованих заходів. The work reveals the essence, principles and tools of marketing activity; presents methodological approaches to assessing the effectiveness of marketing activities of an enterprise in the market of medical services; provides basic information about LLC «Simeynyy tsentr zdorovya» analyses the main economic and financial indicators of the enterprise; analyses the marketing activities of the enterprise; identifies and substantiates the problems of marketing activities of LLC «Simeynyy tsentr zdorovya»; provides recommendations for improving marketing activity.uk-UAмаркетингкомплекс маркетингумаркетинг сервісного підприємствамедичний маркетингмедична послугаефективність маркетингової діяльностіудосконалення маркетингової діяльностіmarketingmarketing mixmarketing of a service enterprisemedical marketingmedical serviceefficiency of marketing activityimprovement of marketing activityМаркетингова діяльність сервісного підприємства та шляхи її удосконаленняMarketing activity of a service enterprise and ways to improve itOther