Єранкін, Олександр ОлександровичYerankin, OleksandrЕранкин, Александр Александрович2023-08-242023-08-242023-04-19Єранкін О. О. Формування маркетингових орієнтирів в агробізнесі України в умовах повномасштабної війни [Електронний ресурс] / Єранкін Олександр Олександрович // АГРОБІЗНЕС 2023: рік в умовах воєнного стану : зб. Всеукр. наук. конф., м. Київ, 19 квіт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [оргком.: Рєпіна І. М. (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 86–90. – Назва з титул. екрану.978-966-926-452-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/40779Запропоновано головні принципи формування маркетингових стратегій в агробізнесі України в умовах військової агресії та у поствоєнний період. Наведені аргументи та практичні рекомендації щодо необхідності впровадження цих принципів.ukмаркетингагробізнесмаркетингові стратегіїцивілізаціяпринципи формування стратегійФормування маркетингових орієнтирів в агробізнесі України в умовах повномасштабної війниArticle