Кушнір, Анна Іванівна2014-06-302014-06-302012-04-02Кушнір А. І. Вітчизняний великий бізнес як основа поширення соціальної відповідальності в Україні / А. І. Кушнір // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 128-136.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4127У статті проаналізовано суть і напрямки впровадження соціально-відповідального бізнесу. Проведено аналіз впливу вітчизняних бізнес-груп на поширення та впровадження принципів соціально-відповідальної поведінки. Визначено основні напрямки та фактори розвитку даного виду діяльності у вітчизняних умовах, та їх позитивний вплив на державу та суспільство.The article analyzes the nature and directions of implementing socially responsible business. The analysis of the impact of domestic business groups to disseminate and implement the principles of socially responsible behavior. The main trends and factors of this type of activity in the domestic environment, and their positive impact on the state and society.В статье проанализированы суть и направления внедрения социально-ответственного бизнеса. Проведен анализ влияния отечественных бизнес-групп на распространение и внедрение принципов социально-ответственного поведения. Определены основные направления и факторы развития данного вида деятельности в отечественных условиях, и их положительное влияние на государство и общество.ukвеликий бізнесбізнес-груписоціальна відповідальністьсуспільствонапрямипринципиbig businessbusiness groupssocial responsibilitysocietytrendsprinciplesкрупный бизнесбизнес-группысоциальная ответстобществонаправленияпринципыВітчизняний великий бізнес як основа поширення соціальної відповідальності в УкраїніArticle33.1