Кулик, Юрій ЄвгеновичКошовий, Олексій ВасильовичKoshovyi, Oleksii2025-02-132025-02-132023-12-12Кошовий О. В. Управління міжнародною конкурентоспроможніст ю продукції українських підприємств на прикладі компанії «АВК» : магістер. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Кошовий Олексій Васильович ; наук. керівник Кулик Ю. Є. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2023. – 113 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48742У першому розділі досліджується сутність міжнародної конкурентоспроможності продукції; вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на міжнародну конкурентоспроможність продукції; описано методи оцінки конкурентоспроможності продукції. У другому розділі описано господарську діяльність «АВК» та визначено стратегічне положення підприємства на світовому ринку; проаналізовано обсяги реалізації продукції «АВК» на міжнародних ринках; проведено оцінку конкурентоспроможності продукції «АВК» на міжнародному ринку. У третьому розділі розроблено шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності продукції «АВК» на світовому ринку; описано напрямки оптимізації маркетингової діяльності компанії «АВК» на міжнародних ринках та оцінка ефективності запропонованих заходів. The first chapter explores the essence of international competitiveness of products; the influence of external and internal factors on the international competitiveness of products; methods of evaluating the competitiveness of products are described. In the second chapter, the economic activity of «AVK » is described and the strategic position of the company in the global market is determined; the volumes of sales of products of «AVK » on international markets were analyzed; an assessment of the competitiveness of the products of «AVK » on the international market was carried out. In the third chapter, ways of increasing the international competitiveness of the products of «AVK » on the global market have been developed; directions for optimizing the marketing activity of the company «AVK » on international markets and evaluating the effectiveness of the proposed measures are described.ukконкурентоспроможність продукціїконкурентимаркетингновий продуктефективністьстратегіяproduct competitivenesscompetitorsmarketingnew productefficiencystrategyУправління міжнародною конкурентоспроможніст ю продукції українських підприємств на прикладі компанії «АВК»Management of the international competitiveness of the products of Ukrainian enterprises (on the example of «AVK»)Other