Чеботарьов, Вячеслав2021-10-212021-10-212021-10Чеботарьов В. Формування крос-культурних компетентностей фахівця-маркетолога: європейський досвід та ідентифікація проблем [Електронний ресурс] / Вячеслав Чеботарьов // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 52–55. – Назва з титул. екрану. Mou_21-1978-966-926-390-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36682ukФормування крос-культурних компетентностей фахівця-маркетолога: європейський досвід та ідентифікація проблемFormation of the cross-cultural competencies of the specialist-marketologist: European experience and identification of problemsФормирование кросс-культурной компетентностей специалиста-маркетолога: европейский опыт и идентификация проблемArticle339.138:005.336.2