Бєлявцев, М. І.Воробйов, В. М.2016-02-182016-02-182001-05Бєлявцев М. І. Особливості управління маркетингом за стагнуючого попиту / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 21–22. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/14270ukОсобливості управління маркетингом за стагнуючого попитуArticle