Білик, Ольга МиколаївнаХрановська, Тетяна СтаніславівнаKhranovska, Tеtiana2024-09-132024-09-132024-06-13Храновська Т. С. Мотивація персоналу та її вплив на конкурентоспроможність компанії : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Храновська Тетяна Станіславівна ; наук. керівник Білик О. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр.персоналом, соціології та психології, Каф. соціоекон. та упр. персоналом. – Київ, 2024. – 100 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/46084Задоволеність працею є ключовим чинником успішної діяльності підприємства в сучасних умовах динамічного розвитку економіки та жорсткої конкуренції. Задоволені та мотивовані працівники підвищують продуктивність праці, покращують імідж компанії, зменшують плинність кадрів та сприяють сприятливій атмосфері для розвитку бізнесу. Задоволеність працею – це оціночне ставлення людини або групи людей до власної трудової діяльності, різним її аспектам, найважливіший показник адаптації працівника на даному підприємстві, в даній трудовій організації. Підвищене відчуття задоволеності роботою призводить до покращення продуктивності, морального духу та добробуту. Це сприяє лояльності, креативності та залученості працівників, зменшенню плинності кадрів та прогулів, а також сприяє успіху компанії завдяки залученню найкращих талантів, створенню позитивної атмосфери та забезпеченню якісного обслуговування клієнтів. Job satisfaction is a key factor in a company's success in today's fast-paced economy and fierce competition. Satisfied and motivated employees increase productivity, improve the company's image, reduce staff turnover, and contribute to a favorable environment for business development. Job satisfaction is an evaluative attitude of a person or a group of people to their own work activity and its various aspects, the most important indicator of an employee's adaptation at a given enterprise and in a given labor organization. Increased job satisfaction leads to improved productivity, morale, and well-being. It fosters employee loyalty, creativity and engagement, reduces employee turnover and absenteeism, and contributes to the company's success by attracting the best talent, creating a positive atmosphere and providing quality customer service.uk-UAзадоволеність працеюмотиваціялояльністьпсихологічний кліматпрограми підвищення задоволеності працеюjob satisfactionmotivationloyaltypsychological climateprograms to improve job satisfactionПрограми підвищення задоволеністю працеюPrograms to improve job satisfactionOther