Мальченко, В. В.2016-11-232016-11-232006Мальченко В. В. Роль маркетингу при формованні програми закупівлі / В. В. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 850–862.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20286Стаття розкриває роль закупівлі у забезпеченні підприємства матеріально-технічними ресурсами. Визначено особливості впливу зворотного (закупівельного) маркетингу на дії споживача і покупця при закупівлі ресурсів. Досліджено інструментарій з активізації й переконання споживачем покупця взяти на себе функції постачальника, розкрита сутність цих інструментів. Автором досліджена функція засобу зворотного маркетингу «програма закупівля», визначена його торговельна сутність. На основі структуризації складових програми розкрито маркетингові підходи до реалізації програми закупівлі як засобу задоволення потреб підприємства в матеріальних ресурсах.ukзворотний (закупівельний) маркетингінструментарій зворотного маркетингупрограма закупівліасортимент матеріальних ресурсівпродавець-постачальникспоживач-підприємствовзаємовідносини на ринку закупівліРоль маркетингу при формованні програми закупівліArticle658.8