Тимків, Ірина ВалеріївнаКірсанова, Анна СергіївнаKirsanova, Anna2024-02-022024-02-022023-06-13Кірсанова А. С. Особливості глобального бренд-менеджменту на прикладі компанії «Netflix» : бакалавр. диплом. робота : 292, Міжнародні економічні відносини / Кірсанова Анна Сергіївна ; наук. керівник Тимків І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2023. – 73 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42356Ця робота досліджує теоретичні основи та практичні аспекти управління брендами в міжнародних компаніях, з особливим акцентом на випадок Netflix. Дослідження має на меті дослідити складнощі глобального управління брендом та дати уявлення про конкретні стратегії, що використовуються Netflix в управлінні своїм брендом у глобальному масштабі. У дослідженні використовується системний підхід, що включає такі методи, як логічний аналіз, економіко-статистичний аналіз та експертні оцінки кількісних та якісних показників. Окрема частина статті присвячена аналізу маркетингової діяльності та глобального управління брендом Netflix, забезпечуючи всебічний огляд позицій компанії на світовому ринку. Автор пропонує рекомендації щодо посилення глобального управління брендом у Netflix та оцінює ефективність запропонованих заходів. Результати цього дослідження сприяють розумінню практики управління брендом у міжнародному бізнес-середовищі. Він пропонує практичні наслідки для компаній, які прагнуть зміцнити свої конкурентні позиції за допомогою ефективних стратегій бренду. На основі роботи автор сформулював рекомендації щодо посилення глобального управління брендом у Netflix. This work explores the theoretical foundations and practical aspects of brand management in international companies, with a specific focus on the case of Netflix. The research aims to explore the complexities of global brand management and provide insights into the specific strategies employed by Netflix in managing its brand on a global scale. The study utilizes a systematic approach, incorporating methods such as logical analysis, economic-statistical analysis, and expert assessments of quantitative and qualitative indicators. The separate part of the paper deals with analyzes the marketing activities and global brand management of Netflix, providing a comprehensive overview of the company's position in the global market.The author proposes recommendations for enhancing global brand management in Netflix and evaluates the effectiveness of the proposed measures. The findings of this study contribute to the understanding of brand management practices in the international business environment. It offers practical implications for companies aiming to strengthen their competitive positions through effective brand strategies. Based on the work, the author formulated recommendations for enhancing global brand management in Netflix.ukбрендування товарів і послугспоживачібренди як зброя конкуренціїкомпанія "Netflix"особливості управління брендомметоди дослідженняbranding of goods and servicesconsumersbrands as a weapon of competitionNetflixfeatures of brand managementresearch methodsОсобливості глобального бренд-менеджменту на прикладі компанії «Netflix»Features of global brand management using the example of NetflixOther