Окунєва, Ольга ВолодимирівнаOkuneva, Olga2012-03-162012-03-162010Окунєва О. В. Концептуальна маркетингова модель внутрішнього ринку підприємства / О. В. Окунєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 111–119.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1304У статті представлено маркетинговий підхід до управління діяльністю на підприємстві. Вперше розроблено модель внутрішнього ринку підприємства, яка може бути застосована як до умов діяльності сервісних, так і промислових підприємств. Визначено можливі ролі працівників на підприємстві, як основних суб’єктів внутрішнього ринку.This article introduces the marketing approach to the management of enterprises. For the first time the model of internal market of the organization is developed and can be applied to the service as well as industrial companies. The probable roles of employees, as the main internal market subjects, are specified.ukвнутрішній маркетингвнутрішній ринок підприємствавнутрішній клієнтвнутрішній постачальникinternal marketinginternal market of organizationinternal clientinternal supplierКонцептуальна маркетингова модель внутрішнього ринку підприємстваArticle331.108