Ільчук, Павло Г.Il’chuk, PaulИльчук, Павел Г.2015-07-132015-07-132013-11Ільчук П. Г. Заходи, фактори та ознаки маркетингових стратегій інтернаціоналізації / П. Г. Ільчук // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 44–46.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8515ukЗаходи, фактори та ознаки маркетингових стратегій інтернаціоналізаціїActions, factors and features of international marketing strategiesМеры, факторы и признаки маркетинговых стратегий интернационализацииArticle