Троян, В. В.2016-11-232016-11-232006Троян В. В. Паблік рілейшнз у сфері освіти / В. В. Троян // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 649–658.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20264В даній статті вказано про необхідність застосування засобів паблік рілейшнз (РR) в сфері освітніх послуг. Вказані пропозиції щодо розробки бренду освітньої установи. Розроблена РR — програма на основі відомої формули RACE (Research, Action, Communications, Evaluation). Запропоновані найбільш відповідні до сфери послуг методи оцінки РR-дій.ukПаблік рілейшнз (PR)освітні послугирозробка PR-програмиПаблік рілейшнз у сфері освітиArticle659.117