Прохорова, Єлєна ВікторівнаЗакревська, Ірина Станіславівна2014-07-082014-07-082013-03-25Прохорова Є. В. Активізація збутової діяльності підприємства шляхом відкриття Інтернет-магазину / Є. В. Прохорова, І. С. Закревська // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 139–144.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4474Обґрунтовано доцільність створення Інтернет-магазину оптового продажу швейних виробів для активізації збутової діяльності виробничого підприємства.The analysis of the sales dynamics of the enterprise and the sales of the consumer goods by Internet-shops is presented. The practicability of the wholesale garments for the purpose of intensifying the sales of manufacturing companies is proved.На основе анализа сбытовой деятельности предприятия и использования Интернет-магазинов для реализации потребительских товаров обоснована целесообразность создания Интернет — магазина оптовой продажи швейных изделий для активизации сбытовой деятельности производственного предприятия.ukзбутова діяльність підприємстваІнтернет-магазинenterprise’s sales activitiesInternet-shopсбытовая деятельность предприятияИнтернет-магазинАктивізація збутової діяльності підприємства шляхом відкриття Інтернет-магазинуArticle[658.8:005.21]:[004.738.5:339]