Касян, СергійТрофименко, Олеся2023-11-282023-11-282023-10-20Касян Сергій Клієнтоорієнтованість під час координування процесу просування у соціальних мережах послуг компанії у сфері громадського харчування [Електронний ресурс] / Сергій Касян, Олеся Трофименко // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 462–464. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41432uk-UAКлієнтоорієнтованість під час координування процесу просування у соціальних мережах послуг компанії у сфері громадського харчуванняCustomer orientation process when coordinating the promotion in social networks of the company’s services in the sphere of public foodArticle338.487