Бабічева, ОленаКорчинська, Олена2024-12-132024-12-132024-11-01Бабічева О. Омніканальний маркетинг як перспективна стратегія розвитку роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / Олена Бабічева, Олена Корчинська // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 42–44. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47362На основі дослідження практики впровадження омніканального маркетингу в роздрібній торгівлі обґрунтовані його переваги перед багатоканальним маркетингом, визначені обмеження та умови ефективності. Based on a study of the implementation practices of omnichannel marketing in retail, its advantages over multichannel marketing are substantiated, and its limitations and conditions for effectiveness are identified.ukомніканальний маркетингбагатоканальний маркетингроздрібна торгівляклієнтський досвідперсоналізаціяomnichannel marketingmultichannel marketingretailcustomer experiencepersonalizationОмніканальний маркетинг як перспективна стратегія розвитку роздрібної торгівліOmnichannel marketing as a promising strategy for retail developmentArticle339.16