Дмитренко, Артем ІвановичТрипольська, Сюзанна СергіївнаTrypolska, Siuzanna2024-08-212024-08-212024-06-07Трипольська С. С. Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Трипольська Сюзанна Сергіївна ; наук. керівник Дмитренко А. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2024. – 71 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45608Якісне управління маркетингом є важливою складовою успішної діяльності, що гарантує прибуток і стійкість. Підвищення ефективності маркетингу стає особливо важливим під час невизначеності та кризових періодів. Пандемія COVID-19 та повномаштабна війна суттєво вплинули на український ринок. Ці події сильно позначилися на українських підприємствах, багато з яких зазнали фінансових втрат. High-quality marketing management is an important component of successful activity, which guarantees profit and sustainability. Improving the effectiveness of marketing becomes especially important during periods of uncertainty and crisis. The COVID-19 pandemic and full-scale war have significantly affected the Ukrainian market. These events had a strong impact on Ukrainian enterprises, many of which suffered financial losses.ukмаркетингмаркетингова стратегіябізнес-пропозиціяфінансовий аналізmarketingmarketing strategybusiness proposalfinancial analysisОбґрунтування бізнес-пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємстваJustification for a Business Proposal on Increasing the Efficiency of Marketing Activity of an EnterpriseOther