2015-04-212015-04-212014-07Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 18.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6161Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провели круглий стіл на тему: «Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі». Дискусія точилася навколо питань саморегулювання галузі, налагодження співпраці з місцевими органами влади, ґендерної рівності та принципів недискримінаційної реклами.ukГромадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в ОдесіArticle