Сандул, Марія СтаніславівнаПасічний, Богдан АнатолійовичPasichnyi, Bohdan2023-12-272023-12-272023-06-07Пасічний Б. А. Сучасні стратегії діяльності світових автовиробників : 051, Економіка / Пасічний Богдан Анатолійович ; наук. керівник Сандул М. С. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. торгівлі і маркетингу. – Київ, 2023. – 74 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41896Дослідження світових виробників автомобілів підтверджує, що ефективна стратегія допомагає відрізнятися від конкурентів. Розуміння галузі, клієнтів і конкурентів має вирішальне значення. Стратегія глобалізації є Ключем до зростання та конкурентоспроможності. Аналіз показує позитивну тенденцію у виробництві та доходах, але фінансова криза та пандемія вплинули на галузь. Серед викликів – пандемія, електромобілі, політика, економіка та інвестиції. Очікується, що продажі автомобілів зростуть у 2023 році, а світовий ринок буде рости до 2028 року. За прогнозами, до 2030 року автомобільна промисловість Індії стане третьою за величиною. A study of global car manufacturers confirms that an effective strategy helps to stand out from the competition. It is important to understand the industry, customers, competitors. Globalization strategy is the key to growth and competitiveness. The analysis shows a positive trend in production and income, but the financial crisis and the pandemic have affected the industry. Challenges: pandemic, electric cars, politics, economy, investments. Car sales are forecast to grow in 2023 and the global market by 2028. India's automobile industry is projected to be the third largest by 2030.ukінноваціїавтомобільна промисловістьелектромобілітехнологіїглобалізаціяторгова маркастратегіяinnovationsautomotive industryelectric vehiclestechnologiesglovalizationtrademarkstrategyСучасні стратегії діяльності світових автовиробниківCurrent business strategies of global car manufacturersOther