Вечеров, В. Т.Климчук, А. А.Перекупнева, Т. В.2016-02-182016-02-182001-05Вечеров В. Т. Некоторые вопросы анализа и оценки эффективности маркетинговых мероприятий / В. Т. Вечеров, А. А. Климчук, Т. В. Перекупнева // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 36–37. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/14316ruНекоторые вопросы анализа и оценки эффективности маркетинговых мероприятийArticle