Петрова, Ірина ЛеонідівнаСушко, Мирослав ІгоровичSushko, Myroslav2024-09-132024-09-132024-06-10Сушко М. І. Формування бренду роботодавця : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Сушко Мирослав Ігорович ; наук. керівник Петрова І. Л. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр.персоналом, соціології та психології, Каф. соціоекон. та упр. персоналом. – Київ, 2024. – 83 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/46077Формування бренду роботодавця досліджує процес створення та управління брендом роботодавця як стратегічного інструменту залучення, утримання та мотивування висококваліфікованих кадрів. Методи та інструменти, які можуть бути використані для розвитку позитивного бренду роботодавця: маркетингові комунікації, корпоративна культура, умови праці та можливості для професійного розвитку. Переваги успішного брендингу роботодавця полягають в зниженні витрат на добір персоналу, підвищення рівня задоволеності працівників та поліпшення продуктивності. Employer branding explores the process of creating and managing an employer brand as a strategic tool for attracting, retaining, and motivating highly qualified personnel. Methods and tools that can be used to develop a positive employer brand: marketing communications, corporate culture, working conditions and opportunities for professional development. The benefits of successful employer branding are reduced recruitment costs, increased employee satisfaction and improved productivity.uk-UAуправління персоналомефективністьрозвитокудосконаленнябрендроботодавецьpersonnel managementefficiencydevelopmentimprovementEVPbrandemployerФормування бренду роботодавцяFormation of the employer brandOther