Сагайдак, Михайло ПетровичSagaidak, MikhailСагайдак, Михаил Петрович2018-06-222018-06-222013Сагайдак М. П. Методичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємства / Сагайдак М. П. // Вісник Криворізького економічного інституту КНУ : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Кривор. екон. ін-т ; [редкол.: А. В. Шайкан (голов. ред.) та ін.]. – Кривий Ріг, 2013. – № 2. – С. 17–23.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24850У статті узагальнено наукові підходи до визначення сутності дефініції «імідж», структуровано його компоненти в системі внутрішнього маркетингу підприємства. Доведено, що PR та засоби іміджмейкінгу є дієвим способом стратегічного управління поведінкою персоналу й споживачів товарів/послуг підприємства в зовнішньому і внутрішньому середовищі за допомогою інформаційної взаємодії. Запропоновано методику оцінки іміджу підприємства, що базується на комплексі експертних оцінок та опитувань контактних аудиторій (персоналу, партнерів, споживачів, громадськості, держустанов). Обґрунтовано необхідність застосування запропонованого методичного забезпечення для оцінки іміджу в системі внутрішнього маркетингу підприємства.ukіміджіміджмейкінгвнутрішній маркетингпаблік рилейшнз (PR)оцінка іміджуконтактна аудиторіяцінностіМетодичне забезпечення оцінки іміджу як складової внутрішнього маркетингу підприємстваArticle658.8:347.715