Ткаченко, В. Г.Мірошниченко, К. М.2012-02-152012-02-152011Мірошниченко К. М. Значення маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у контексті вирішення глобальної продовольчої проблеми / К. М. Мірошниченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 1. — С. 279–287.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1111У статті розкрито визначення потенціалу України як аграрної держави у вирішенні глобальних продовольчих проблем. Важливість використання маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у визначенні гідного положення в галузі та успіху в конкурентній боротьбі.The article explores the definition of Ukraine’s potential as an agricultural state in solving global food problems. The importance of marketing for flour business in determining decent position in the industry and success in competition.ukмаркетингглобальна продовольча проблемазерноорганічне виробництвоінтенсифікація сільськогосподарського виробництваінтеграціяmarketingglobal food problemgrainsorganic productionintensification of agricultural productionintegrationЗначення маркетингової діяльності на борошномельних підприємствах у контексті вирішення глобальної продовольчої проблемиArticle338.439