Гелевачук, ЗояHelevachuk, Zoya2015-07-152015-07-152013-11Гелевачук З. Й. Розвиток підприємств на засадах маркетингу / З. Й. Гелеванчук // Стратегія підприємства: зміна парадигми управління та інноваційні рішення для бізнесу : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 14–15 лист. 2013 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. В. Востряков (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – С. 160–162.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8565ukРозвиток підприємств на засадах маркетингуEnterprise development of marketing principlesРазвитие предприятий на принципах маркетингаArticle