Архипова, Тетяна ВасилівнаАрхипова, Татьяна Васильевна2017-09-132017-09-132009Архипова Т. В. Механізм оптимізації каналів рекламного інформування / Т. В. Архипова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 445–460.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22113У роботі розглянуто теоретичні та прикладні аспекти оптимізації каналів рекламного інформування.ukКанали рекламного інформуваннямедіа планмедіа- плануванняохопленняефективна частотацільова аудиторіярейтингосновні та допоміжні засоби рекламного інформуванняпрограмне забезпеченняМеханізм оптимізації каналів рекламного інформуванняArticle659