Дима, Олександр ОлексійовичДыма, Александр АлексеевичШатарська, Інна ФедорівнаШатарская, Инна Фёдоровна2017-09-132017-09-132009Дима О. О. Оптимізація структури клієнтської бази банку / О. О. Дима, І. Ф. Шатарська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 378–388.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22104Стаття висвітлює основні аспекти оптимізації клієнтської бази. Обґрунтовано необхідність аналізу клієнтської бази. Проведено аналіз існуючих на сьогоднішній день сегментаційних ознак. Визначено ознаки сегментування, що забезпечать виділення груп клієнтів для вибору стратегії побудови з ними довготривалих стосунків. Запропоновано математичну модель для оптимізації клієнтської бази.ukМаркетинг на основі стосунківклієнтсегментуванняприбутковістьекономіко-математична модельОптимізація структури клієнтської бази банкуArticle336.717-052