Луняк, Ірина ВікторівнаБойко, Ілля ВалерійовичBoiko, Illia2024-08-272024-08-272024-06-20Бойко І. В. Прийняття рішень в маркетингу на основі А/Б тестування : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Бойко Ілля Валерійович ; наук. керівник Луняк І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т «Ін-т інформ. технологій в економіці», Каф. математ. моделювання та статистики. – Київ, 2024. – 59 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45665Робота присвячена дослідженню прийняття рішень в маркетингу на основі A/Б -тестування, зокрема на прикладі е-комерції. Під час дослідження було систематизовано різноманітні підходи в A/Б -тестуванні, такі як формулювання та перевірка нульової гіпотези, використання перестановочних вибірок, проаналізовано його недоліки та переваги. Практичні результати дослідження дозволяють покращити процес A/Б -тестування, зокрема виявлення факторів, які дозволяють збільшити конверсію сайту. The paper is devoted to the study of decision-making in marketing based on A/B testing, in particular, on the example of e-commerce. The study systematizes various approaches to A/B testing, such as formulating and testing the null hypothesis, using permutation samples, and analyzes its disadvantages and advantages. The practical results of the study allow improving the A/B testing process, in particular, identifying factors that can increase website conversion.uk-UAстатистичний експериментА/Б тестперевірка гіпотезмножинний А/Б тестконверсіяstatistical experimentA/B testhypothesis testingmultiple A/B testconversionПрийняття рішень в маркетингу на основі А/Б тестуванняDecision-making in marketing based on A/B testingOther