Винницький, Михайло2017-12-042017-12-042017Винницький М. Пережити законодавчі реформи 2014 року: нові виклики для університетів України / Михайло Винницький // Університетська освіта. – 2017. – № 4. – С. 66–72.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22861Стаття присвячена проблемам, з якими зіткнулася вища освіта в Україні, у тому числі з тими, що з'явилися з ухваленням нової редакції Закону « Про вищу освіту». Україна протягом тривалого часу потребувала системних змін у галузі вищої освіти, задовго до впровадження Болонського процесу. Змін, що дозволили б країні, її університетам, студентам та викладачам відчути себе повноцінними учасниками глобальної системи вищої освіти, мета якої – забезпечення якості відповідно до найвищих міжнародних стандартів навчання та наукових досліджень. Автономія та управління репутацією для українських університетів є новими поняттями, якi створюють значні труднощі для їх адміністрації. Упровадження реформ передбачає багато інституціональних змін, і вони стосуються не тільки створення Національного агентства з гарантування якості вищої освіти, але й зменшення кількості ВНЗ в Україні.ukВНЗУкраїнапроблеми управлінняавтономіязабезпечення якостіреформиПережити законодавчі реформи 2014 року: нові виклики для університетів УкраїниArticle