Обельницька, ХристинаГолодюк, Аліна2023-11-302023-11-302023-10-20Обельницька Х. Вплив соціальних медіа на контролінг в маркетингу [Електронний ресурс] / Христина Обельницька, Аліна Голодюк // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 406–408. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41482uk-UAВплив соціальних медіа на контролінг в маркетингуThe influence of social media on marketing controlArticle