Страшинська, Л. В.Самонова, Т. Б.2012-03-122012-03-122011Страшинська Л. В. Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 365–373.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1252У статті наведено розробку методики комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств та обґрунтовано алгоритм її впровадження на підприємствах туристичної галузі.In the article development of complex method estimation of efficiency of computer-integrated marketings communications of tourist enterprises and grounded algorithm of its introduction is resulted on the enterprises of tourist industry.ukкомунікаційна кампаніяефективність інтегрованих маркетингових комунікаційтуристичні підприємствасоціально-психологічний стан споживачів туристичних послугcommunication campaignefficiency of integrated marketing communicationstourism companiesconsumers’ socio-psychological state of travel servicesМетодика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємствArticle338.48