Заблодська, Інна ВолодимирівнаZablodska, InnaЗаблодская, Инна Владимировна2016-10-202016-10-202006-12-26Заблодська І. В. Концепція формування товарної політики підприємствами України за ринкових умов / І. В. Заблодська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 90–95.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19918Визначається загальна концепція формування товарної політики підприємств харчової промисловості в умовах конкуренції та форми, методи і засоби, які забезпечують оптимізацію асортименту, впровадження товарів новинок.ukтоварна політикаринкові умовиторгова маркаКонцепція формування товарної політики підприємствами України за ринкових умовArticle658.8.:378.14