Младанович, ІринаMladanovych, IrynaПогребняк, АннаPohrebniak, Anna2019-12-262019-12-262019-11Младанович І. Сучасні тренди розвитку теорії стратегічного менеджменту [Електронний ресурс] / Младанович Ірина, Погребняк Анна // Стратегія бізнесу: футурологічні виклики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20–22 листоп. 2019 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: М. П. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 344–347. – Назва з титул. екрану.978–966–926–310–0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/31943В даній ситуації розглянуто стан виноробної промисловості в Україні, показники попередніх років, а також шляхи покращення розвитку цієї промисловості. Оскільки Україна наділена високим природнім потенціалом, тому цей бізнес є досить перспективним та може вийти на міжнародній ринок. Методи покращення розвитку виноробної промисловості досить легкі, ефективні та дієві, проте потрібно докласти досить зусиль та фінансів. In this case, the condition of winemaking industry in Ukraine is examined. Also results for previous years and ways of improving this industry. Due to the fact, that Ukraine has a high nature resources potential, this business is very perspective and could rival on international market. Ways of improving winemaking industry are quite simple and effective but they require a lot of work and finances.ukвиноробна промисловістьрозвитокстратегіяконкурентна перевагаwine industrydevelopmentstrategycompetitive advantageСучасні тренди розвитку теорії стратегічного менеджментуThe most effective strategies for business development in Ukraine todayArticle