Циганкова, Тетяна МихайлівнаЗабродський, Ярослав ВіталійовичZabrodskyi, Yaroslav2024-09-062024-09-062024-06-12Забродський Я. В. Розвиток маркетингових комунікацій компаній на глобальному ринку В2В : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Забродський Ярослав Віталійович ; наук. керівник Циганкова Т. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнародної економіки і менеджменту, Каф. міжнародної торгівлі і маркетингу. – Київ, 2024. –61с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45912ukмаркетингові комунікаціїглобальний ринок В2Вефективність розвитку маркетингових комунікаційметоди маркетингових комунікаційсучасний ринокmarketing communicationsglobal B2B marketeffectiveness of development of marketing communicationsmethods of marketing communicationsmodern marketРозвиток маркетингових комунікацій компаній на глобальному ринку В2ВDevelopment of marketing communications of companies on the global B2B marketOther