Москалюк, Наталія ПетрівнаПроценко, Ігор ВолодимировичProtsenko, Ihor2024-04-092024-04-092023-06-13Проценко І. В. Формування експортної стратегії підприємства у кризових умовах (на прикладі ПрАТ «МХП») : магістер. диплом. робота : 073, Менеджмент / Проценко Ігор Володимирович ; наук. керівник Москалюк Н. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т бізнес-освіти ім. Анатолія Поручника, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2023. – 107 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/43522У роботі розглянуто теоретико-методологічні основи формування експортної стратегії підприємства. Продіагностовано експортну стратегію ПрАТ «МХП». Обгрунтовано напрями формування експортної стратегії підприємства ПрАТ «МХП» у кризових умовах. The paper examines the theoretical and methodological foundations of the formation of the enterprise's export strategy. The export strategy of «MHP» PrJSC was diagnosed. The directions for the formation of the export strategy of the enterprise «MHP» PrJSC in crisis conditions are substantiated.ukекспортна стратегіязовнішньоекономічна діяльністьуправління експортною стратегієюфінансово-економічне забезпечення експортної стратегіїагропромисловий ринокexport strategyforeign economic activityexport strategy managementfinancial and economic support of export strategyagro-industrial marketФормування експортної стратегії підприємства у кризових умовах (на прикладі ПрАТ «МХП»)Formation of the enterprise's export strategy in crisis conditions (on the example of «MHP» PrJSC)Other