Гребешкова, Олена Миколаївна2012-03-152012-03-152010Гребешкова О. М. Реляційні моделі поведінки підприємства у конкурентному середовищі / О. М. Гребешкова / Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 31–38.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1294У статті визначено та аргументовано необхідність теоретичного узагальнення та формалізації реляційних моделей поведінки підприємства в конкурентному середовищі в контексті основних протиріч сучасного стратегічного менеджменту.The article identified and justified the need for theoretical generalization and formalization of enterprise relational models of behavior in a competitive environment in the context of the major contradictions of modern strategic management.ukрозвиток підприємствамоделі поведінки підприємствареляційна поведінкаконкурентні перевагистратегічний менеджментenterprise developmententerprise patternsrelational behaviorcompetitive advantagestrategic managementРеляційні моделі поведінки підприємства у конкурентному середовищіArticle65.01