Шафалюк, Олександр КазимировичShafalyuk, OleksandrШафалюк, Александр Казимирович2016-10-122016-10-122006-03-20Шафалюк О. К. Інновації в системі «споживач-маркетинг» / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.16. – С. 228–244.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19815Висвітлено концептуальні підходи до формування, адекватних сучасним реаліям управілінської діяльності, методологічних пілсистем понять «маркетинг» і «споживач». Акцентовано увагу на питаннях іноваційності маркетингової діяльності.ukінноваціїмаркетингспоживачповедінкабізнес-процесІнновації в системі «споживач-маркетинг»Article658.893