Литвиненко, АлінаЛєонова, Тетяна2024-12-122024-12-122024-11-01Литвиненко А. Діджиталізація в комерційній діяльності української компанії «Нова Пошта» [Електронний ресурс] / Аліна Литвиненко, Тетяна Лєонова // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 26–28. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47354На основі дослідження ключових IT-трендів світу, які «Нова Пошта» інтегрує у свою діяльність, було визначено рівень діджиталізації даної компанії під час воєнного стану в Україні. Обґрунтовано перспективи комерційної діяльності компанії, яка є однією з найбільших українських логістичних компаній, яка активно впроваджує сучасні ІТ-технології для покращення своїх послуг, що використовують широкий спектр технологій для оптимізації процесів доставки, автоматизації операцій і забезпечення найкращого досвіду для клієнтів. An article presents the main IT trends in the world, which Nova Poshta integrates into its activities, the level of digitalisation of this company during the period of martial law in Ukraine is determined. The article substantiates the prospects of business activity of the company, which is one of the largest Ukrainian logistics companies actively implementing modern IT technologies to improve its services, using a wide range of technologies to optimise delivery processes, automate operations and provide the best experience for customers.ukдіджиталізаціяелектронна комерціябізнесCRM-системаавтоматизаціяdigitalisatione-commercebusinessCRM systemautomationДіджиталізація в комерційній діяльності української компанії «Нова Пошта»Digitalisation in business activities of the Ukrainian company «Nova PoshtaArticle656.8:004